Jävla hosta!

Sitter här och tråkar, kom nyss hem. Har vart ute med min hund, grannens hund och Bea. Det va skit mysigt och kul. Det ända jobbiga va/är min jävla hosta! Har haft den här jävla hostan skitlänge nu, Jag måste ju bara bli av med den så fort som möjligt, och helst innan vi åker till Ramsjö... För har ingen lust att sitta på en buss 4-5 timmar och hosta, sen va där uppe och gå och hosta som en tok, nej usch! Bort med hostan ;D För övrigt mår jag bra, hade skit kul med nya bilen, förutom att precis när vi tagit bort taket och skulle åka böjade det spö regna, så det va bara att "slänga" på taket igen innan vi drog, och när vi va halvvägs framme så kom solen ^^ Typiskt, men det va mysigt iallafall :) Men nu ska jag äta hemmagjord pizza, MUMS! Byebye Bitches ;)

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback