Onsdag 16 april

Jag har inte bloggat sen jag skrev lite om att jag skulle på föräldramiddagen, så tänkte skriva lite om den och så nu. Själva middagen gick väll bra, rätt så stressigt, men sånnt är livet.. Emil sjöng och spelade saxofon, han va grym! Bea sjöng också, hon va duktig hon med! Sen sista uppträdadet sjöng hela klassen, kan ju erkänna att jag inte sjöng hela tiden, känndes som det gick förjävligt så jag orkade inte bry mig... Sen när det blev dags att städa blev jag skit sur, va jätte trött och ville hem, och när det va dags gick jag ut en snabbis för att röka med Sara, och när jag kom in igen typ halvt skrev min lärare på mig att jag va tvungen att skynda och städa.. då hade alla dragit utom Bea och jag, så det va vi som fick städa och bråttom var det för larmet skulle gå igång vid 22:00... vi han inte ens städa klart helt och sen trodde tydligen våran lärare att vi tänkte komma dit en timme tidigare dagen efter att städa och när vi sa att vi vägra sa hon att vi skulle fixa dit andra.. men det va ju egentligen inte vårat problem, eller? Jaja sen när jag kom hem så tog jag det lungt, kolla på film och så. Sen idag kom jag 5 minuter försent till nationella Charlie också, så vi skulle egentligen inte fåtyt kommit in, men våran engelska lärare är så otroligt gullig så hon släppte in oss iallafall. Jättegulligt verkligen! sen skippa jag tråkspanskan och gick hem och hämta idrottskläder istället och chillade hemma ett tag, slutade 5 i 4. tog bussen med Bea hem till henne, käka en macka gick och la mig i hennes säng och somnade, sov i en timme, vakna av att hennes lillebror glodde på mig och halvt skrek "Lillis, vakna!" vaknade lite halvt blinkade till och när jag kolla igen va han borta, det va skitkul. Så låg och garva som fan för mig själv ett tag, somnade nästan om igen sen kommer bea in och säger att vi ska till stan och träffa Cesse och Valle, sen kom hennes morsa och hade ett r lite halvt allvarligt samtal med mig om att jag inte borde lägga mig så sent, och att jag alltid är trött och det kanske berodde på lågt blod nånting, haha. När Valle väl kom till stan så började han "slå" mig på benet som vanligt, i förrgår eller vad det va när vi vart med dom och jag kom hem och skulle bada hade jag typ röda handflator över hela låret pga av honom, haha dumma lilla Valle ;D Men men nu ska jag bada, byebye

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback