Sommar?

nu e sommren på väg, har vart jätte varmt och skönt ett tag nu, men ska tydligen regna i helgen och vid valborg. Idag har jag varit hemma från skolan, e sjuk. Inte bra. känner mig hänging, har ont i huvet och lederna. Skulle vart med Albin ikväll för han åker till Gotland imorrn, vi får se hur jag mår ikväll. Idag fyller sebbe år också, grattis till honom! :) 17 år blir han ;). Nästa onsdag ska jag Bea Madde och kanske Sara till Ramsjö, fifan vad jag längtar, det va jätte länge sen jag va i Ramsjö sist med Bea. Jag va ju där i början av Februari men då va inte Bea med, då var det bara jag och Madde och då sov vi hos Nilsson och Walter. Det kändes jätte konstigt att åka upp utan Bea, haha. Men nu ska jag lägga mig och kolla på tv och sova eller nått. Mår fan inte bra asså. Vi hörs

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback