Söndag 20 April

Tjenare fan, sitter här och är bakis som fan, blev väll inte en så lyckad kväll igår om man säger så... Tror jag aldrig druckit så mkt rödvin som jag drack igår. Det börja med att bea ringde lagom packad, kom hem till mig och kunde knappt stå själv, sen ringde hennes mormor och fråga efter beas nya mobilnummer och bea säger självklart fel nummer.. men som tur va fattade inte beas mormmor nånting. Sen när vi kommit en bit på vägen slänger hon sig på backen och asgaravr och jag va inte på världens bästa humör så jag blev lite irriterad. Sen när vi kom hem till henne tog det kanske en halvtimme innan jag också va dragen, ringde och va jobbig i telefonen mot allt och alla... tjatade på folk att dom skulle komma. Sen vid 10 ringer det på dörren och jag trodde det va beas låtsas far så jag trodde han skulle komma på mig, men när jag öppnade dörren stog Alle där. Så jag blev skitglad, slängde mig över honom och kramade honom. Gick till bea slängde mig över henne och rammlade baklänges och slog huvet i hennes jävla stengolv, garvade som fan. Sen drog vi ut, träffa Albin. Jag skämmde ut mig som fan då med, la mig på backen och skrek och skratta. Sen ringde fredde och bea blev osocial mot oss andra direkt, gick iväg upp för en aslång brant backe, och sen gick jag upp till henne då kommer värsta gänget med 24 åringar typ och då snackade jag med madde tror jag, sen tyckte jag väll antagligen bea va tråkig eller ngt för jag sa typ "du är inge rolig nu ska jag gå ner och snacka med dom där roliga typerna" så jag gick ner, ställde mig först en bit bort och då kom en snubbe vid namn rikard fram och börja snacka, dom hade tydligen vunnit nå fylle grejj och sen börja han babbla om nå graffitti text och sa att dom som skrivit allt måste va dumma i huvet som klottra i sitt eget område och jag vet inte allt.. Sen lämnade bea mig där med alle albin och alla 24 åringar själv, sen drog 24 åringarna och en stund senare drog alla också, då fick jag reda på att bea sagt att hon skulle till fredde och sova där, så jag blev typ arg och bestämmde mig för att stoppa henne, så jag tvingade albin att följa med till beas busshållsplats och vänta på henne, men hon hade ju bara sagt det där om fredde för att få dra hem. Så vi gick dit i onödan men det visste inte vi. Sen dör min tele och albin drog hem, så jag gick hem själv. Halvvägshem tror jag att det va en moppe som stog och tuta på mig, jag har ingen aning. När jag kommer hem blev mamma lite smått sur. och jag ringde typ alla och bad om förlåt för att jag vart jobbig, och jag vene allt. Ångrar fan typ hälften utav alt som hände igår, iallafall att jag drack det där jävla vinet, mår fan inte bra idag asså. Åkte offroad idag och hade ont i magen som fan, det blev inte bättre av allt studsande i bilen heller. Hade kommit överens med pappa att inte röka på hela dan så jag blev jätte irriterad på mina småsyskon bara för att dom pratade, sen blev jag typ arg på alla som gick runt och rökte.. Haha usch skulle egentligen pluggat idag men orkar inte, fyfan! men nu ska jag ringa syrran och höra vart hon är, hon kommer hem från Ljusdal idag :) byebye

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback