Tisdag 1 april

Tjenare fan! Har inte kunnat komma in på bloggen på 2 dagar, därför jag inte skrivit ngt. Har iallafall fixat bilder och film på epan nu, för dom som e intresserade ;) Men iallafall, snart ska jag dra och handla för pappa jobbar natt och mamma jobbar till 9, då blir det jag som får handla, laga mat till syskonen och städa, fast jag är så snäll så jag tänker typ "tvinga" syskonen hjälpa mig att städa. Haha nej då men om jag säger till dom hjälper dom säkert till, hoppas jag ... :) sen senare ikväll ska jag ut med världens sötaste Albin och världens sötaste Beatrice, vad vi ska hitta på har jag ingen aning om så det får ni väll reda på senare eler ngt. Men nu ska jag gå och handla, så jag har det gjort.



Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Ylva

Snygg EPA!

Postat av: Isabelle

Tack! :D

2008-04-25 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback