Usch!

Sitter här och hostar fortfarande, kan inte dra ett djupt andetag utan att börja hosta. Kan typ inte äta ordentligt heller, har ont i tandköttet så det gör ont när jag tuggar. Just nu mår jag inte så bra faktist. Är sjuk, trött, vill bort från stockholm och vissa personer. Fyfan vad jag längtar tills på onsdag, Hoppas jag är frisk tills dess bara annars åker jag ändå. Pallar fan inte med stockholm. Plus att jag saknar massa däruppifrån! Har färgat håret idag, har inte orkat kolla mig i spegeln ännu så vettefan hur det ser ut men jag tror det blev bra, det är typ brunt med röda toner i eller ngt. Imorrn ska jag och famljen kanske åka till åland, beror på syrran. Ska typ åka dit på morgonen vid 10 och hemåt igen vid 18:30 eller vad det va. Men nu ska jag typ gå ut ett tag eler nått, håller på att dö pga av värmen, usch! Sen går jag väll och lägger mig eller ngt ^^ Byebye

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback