Torsdag

Tjenare fan. Här ligger jag i sängen och tråkar och hade tänkt försöka sova. Tror dock inte jag kommer lyckas. Och inge bra på tv är det heller. Idag har jag faktist inte gjort något speciellt. Det gammla vanliga, Handlat, städat och segat... Men men hoppas på en roligare dag imorgon, ska nämligen till stan med mamma och iallafall 1 av syskonen. Får seom jag får tag på pengar till lite julklappar eller om jag måste vänta tills på måndag. Då blir det lite stressigt men får väll försöka få ihop det ändå. Själv har jag ingen aning om vad jag ska önska mig. Har allt jag behöver och så. Får väll bli till att önska mig pengar eller något liknande^^

Nu har jag faktist inget mer att skriva om för idag så det får räcka. Natt natt.

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Anonym

Åh ännu en skarrig brud som knullats för hårt. Stackars unge födas in till din familj, och visst är det sant att du röker nu också? haha sorgligt asså

2009-01-01 @ 17:54:56
Postat av: Lillis

Anonym: Haha och vem fan är du? Du är säkert en av alla fula tullinge fjollor (Nu menar jag inte att alla som bor i tullinge är fula fjollor dåra..) som även du tror att du kan såra mig med dina meningslösa ord? Haha så patetiskt. Och dina ord blir bara ännu mer meningslösa i mina ögon när du inte vågar stå för dom.

Postat av: vickan

men du som är anonym har har väl aldrig fått nått är du avis eller din fjolla och är det någon som är skarrig så är det du och feg skaffa dej ett liv för du verkar ju inte särskilt smart inga får hemma där inte hahaha snacka tom ihuvet

2009-01-27 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback