Hemma

Nu är jag hemma igen, hade lite brottom när jag skrev förra inlägget för skulle precis åka. Men iallafall, vi var och betalade epan och skrev på alla papper men har inte hämtat den ännu. Sen åkte vi och käka i Mariefred och åkte runt lite överallt och bara för att jag inte sov ngt inatt somnade jag i bilen och sov typ en halvtimme, vaknade av att mamma och småsyskonen skrattade, då va det en turk som körde förbi som hade stirrat på mig, haha! Sen åkte vi och handlade på Willys i Tumba, när vi kliver ur bilen ser jag två utav mina kusiner från örebro gå in på Mc Donalds så sprang in där och hälsade på dom en snabbis, kulkul :) och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på ikväll, kanske ska vara med Bea och Albin båda kom hem idag och har saknat dom som fan så hoppas på att vi hittar på ngt skojj.

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback