Jadu

Sitter just nu vid lillesyrrans bärbara dator, vilket jag egentligen inte får, förlåt syrran men andra datan e upptagen och jag har sjuukt tråkigt. Ikväll har jag varit på gården, Det va Cissi, Tarik och Idde som jobbade. Cissi drog lite tidigare och dom flesta va på moppe träff i Älvsjö. Så jag satt och snackade med Tarik Idde och Sebbe Skytt. Lite roligt samtal ;) Innan det satt vi och kollade på talang, Jag, Jimmy, Skytt, Tarik och Idde, kanske va nån mer? Vi tyckte iallafall att han som trollar med kort e grym som fan! Sen drog alla och gömde mopparna och skit för snuten kom. Sen vid halv 11 körde Tarik hem Idde och sen åkte jag med Tarik till stendal, Skit kul att snacka med alla fulla tonåringar! Träffade även massa kompisar som jag inte träffat på ett tag. Sen så skjutasde Tarik Jimmy och Niklas till bussen och skjutasde hem mig och Jocke. Dom är så snälla båda två, fick höra från Jocke att jag var en väldigt snäll tjej! Alltid kul med gulliga kommentarer / komplimanger.

Idag har jag vart glad hela dagen, lyckats samla ihop 60 poäng eller ngt på 2 dagar! I betyg så nu har jag 135 (Hade 75 innan) så nu kommer jag antagligen komma in på mitt förstahandsval (IT-gymnasiet södertörn i Flemingsbergs centrum) vet inte riktigt om jag vill gå där länge, vi får se hur det blir med det.

Tänkte Även berätta lite om gårdagen på The voice. Det va faktist kul, dom visa oss runt, vi fick se jason sända live ;D Dom visade oss studion där dom spelar in "Vakna med The voice" och visade vat alla kameror låg och så. Sen fick vi sätta oss i ett rum och svara på frågor och betyg sätta klipp och sånnt. Det va inte någon intervju som jag skrev sist, det va en undersökning. Dom ville veta vad dom kunde förbättra och massor. Dom bjöd även på frallor och läsk, det va faktist skitkul, och skönt att sitta och bara ta det lungt efter en hård dag i skolan. Tack Cissi och Bea för en trevlig kväll!

Nu har jag inte så mycket mer att berätta så nu sätter jag punkt.

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback