Onsdag 7 maj

Tjenis Penis. Sitter här och väntar på att min syster det monstret ska komma hem med moppen, måste åka till bea för jag pallar inte gå, och hon e bara ute och kör för skojjs skull, onödiga människa. Visst, det är kanske inte så långt från mig till Bea men jag är jätte hänging och seg så wtf?! Dessutom är det MIN moppe. Gud blir så arg på henne att hon aldrig lyssnar. Plus att hon hade sönder den typ förra sommarn för hon gjorde fel varje gång hon körde, sen har inte pappa haft tid att fixa den på nästan ett år, och nu när den äntligen funkar igen vill inte jag att hon ska ha sönder den nå mer! Ni förstår säkert ^^ Men iallafall, Vi var ju i Ramsjö i helgen och för min del var det lyckat säkert för beas skull med, Men inte för madde. Det va nån som spred ett rykte om att madde strulat med en person däruppe som inte stämmer alls! Det ryktet kom fram till Maddes kille eller aa ex nu för han dumpade henne när han fick reda på det och hon va ledsen hela helgen. Men det löser sig säkert. Men i onsdags iallafall när vi va halvvägs til uppsala eller vad det va så hamna vi i värsta kön, så det tog 2 timmar att komma till uppsala, egentligen tar det 1 timme, vi var framme i Ramsjö vid kvart i elva ungefär. Fick va ute till tolv. Och vi drog up på rummet, klunka i oss ett varsit glas ryskvodka blandat med cola och sen gick vi ut, drog med oss Jens ner till brasan och han gav mig en öl som jag klunkade i mig. Sen var det bara madde och bea som var nyktra utav oss 4, och sen drog dom hem och grilla med beas mormor och morfar. Jag fick inte följa med för då hade vi antagligen blivit busted. Så jag va ute med killarna vi satt och snacka och skit. Sen när madde och bea kom så drog dom nånstans och då ställde jag mig med lis-marie, jag tror jag skämde ut mig lite den kvällen. Men that's life ;)
Sen resten av helgen åkte vi moppe som fan, åkte till ljusdal för bea skulle ta hål i öronen, kollade på massa filmer, käksa god mat och massa sånt. Vi hade iallafall sjukt kul och jag längtar som fan tills vi ska upp igen! Men nu ska jag fixa mig. Skriver senare, eller nån annan dag.

Puss och Kram ses på stan ;D

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback