Städa, städa städa...

Har precis städat klart rummet, innan det städade jag på övervåningen och bäddade rent och skit. tror jag bytte säkert 8-10 örngott! jobbigt. Sitter nu och väntar på att Leffe ska komma hit och fixa med elen i gammla huset så vi kan riva det. I och med att mamma och pappa inte är hemma, blir det självklart jag som tar det... Men för min del gör det inte något, han är trevlig och känner han sen ett par år tillbaka även hans son Dennis rätt väl. umgicks med honom väldigt mkt i sommras, sist jag träffade "Lill-Fraggel" som han kallas var på offroadträffen runt den 20 augusti, så det va ett tag sen. Men men, just nu sitter jag bara här och tänker och dunkar musik. Har ingen ork att göra ngt, samtidigt som jag inte vill sitta hemma i och med att jag antagligen bara kommer tänka på massa saker som hänt idag och bli deppig. Var så lustigt när jag kom hem idag, pappa va ute och pysslade i garaget, och som vanligt sger han hej och frågar hur allt är när jag kommer, Jag svarade "Jag mår väll bra", vilket jag inte gör efter den här dagen av många anledningar.. och som pappa fattade direkt, haha. Men skyllde på att jag va trött.

Vet inte vad jag ska skriva mer, är helt tom just nu ^^

Äh vi hörs. Ha det!


Vad gör man när man inte orkar längre?
Är det då man ger upp?...

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: madelene

Uppdatera!! :D

Postat av: Lillis

vad ska jag skriva då?(a)<3

2008-12-03 @ 02:18:05
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback