Tjoho

Här sitter jag sjuk och har tråkigt. Helt ensam hemma, skit tråkigt! Pappa och småsyskonen åkte till våran stuga i Ramundbergen i morse vid halv 7. Storesyrran är i plugget och morsan jobbar. Funtar på att sätta mig och plugga vilket lär behövas, måste få klart engelskan så jag kan redovisa den och plugga en hel del matte. Sen har jag ju fortfarande inte tagit epakortet så måste plugga till det med så jag kan ut och köra lite =) Skulle även vara väldigt skönt att slippa gå i vinter. Usch längtar inte tills snön kommer, eller lite roligt skulle det väll va men vill fan hellre ha sommar. så mysigt på kvällarna och finns så mkt mer att göra på sommarn tycker jag!

Men men, har väll inte så mkt mer att skriva om. Har inte hänt något speciellt direkt.. Nu ska jag spela xD

Byebye



Saknar dig sötnos!<3

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback