Bilderna :)



Otroligt sötbild på dotter och lillhunden Bosse (ser ni att dom gör samma miner ;D )




Sötfia! Hon slet loss bladen från blomman och la dom där själv, jag tyckte det var väldigt komiskt och garvade som fan!





Hennes skratt är det finaste jag vet, så otroligt gulligt!


Två tokstollar! Stora hunden heter Boss och lilla hunden hette Bosse redan när vi köpte honom och vi tyckte det var taskigt mot honomatt byta namn när han vant sig vid sitt.


Jag och min älskling!! <33



Har hur många bilder somhelst, men dom här får räcka för idag:)

Vill ni se fler bilder så säg till, berätta också om ni då vill att det ska vara bilder på Tyra eller hundarna eller vad detnukan tänkas vara :)  godnatt!

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Daniel

Nämen så sööööt! :)))

Postat av: Isabelle och Tyra

Tack så mycket :) Det tycker jag också ;)

2009-08-14 @ 15:16:49
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback