Godmorgon

Nu sitter Tyra här i köket i gåstolen och snackar med sin morfar och skrattar som bara den,  det gör hon alltid när hon ser morfar :) Sitter och tuggar på en nalle gör hon också! Sötnosen!

Funderar på att ta med mig lilltjejen till huddinge C lite senare för att möta mamma som slutar vid runt 2, och sen springa in och köpa lite nya kläder och nån liten leksak till Tyra i 6 månaders present tills imorgon. Kan inte förstå vart fasiken tiden tar vägen? Hur kan klockan ticka så jäkla fort? Tycker den här sommarn har flygit förbi, aldrig varit med om en sommar som gått så fort...

Och jag har aldrig varit med om att det tar så här lång tid att skriva ett inlägg xD Undertiden jag har skrivit nu har jag hunnit; Byta blöja på Tyra, snackat massor med pappa, busat med Tyra, hämtat henne ur gåstolen och massa annat, har hela tiden blivit avbruten med skrivningen, nu sitter dessutom lilltjejen och håller i mina händer och rätt somdetärslår hon till på tangentbordet så jag får radera och börja om, men men...

Tror inte Tyra tycker jag är speciellt rolig just nu såska gå och busa med henne en stund sen ska hon få sova, hon serlite trött ut! Min lilla älskling!<3

Ha det bra

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback