Toho!

Ligger i syrrans säng och lyssnar på Bet on it - Zac Efron. Medans Tyra sitter i gåstolen i köket med småsyskonen och busar!

Sprang ut i köket istället, sitter nu och tittar på världens sötaste bebis! Hon e lite halvsur just nu ^^

Igår var Tyra, jag och Madelene i stallet och pysslade med Zogina. Travade henne nästan en hel timme, och hon var knappt trött, eller svettig. Sen körde Olle hem oss för det vart rätt mörkt fort, och han tyckte inte vi skulle gå hem sälva då. Han är så snäll och omtänksam! :)  Ska till stallet idag igen, vi funderar på att åka rätt mycket tidigare än vi brukar. Igår blev rätt sent för vi var på 6 års kalas och efter det stod vi och snackade med Beas amerikanska granne Linda :) Alltid lika trevligt!

Små syskonen började skolan idag pockså, och stora syster sitt sista år imorgon! Jag är glad att jag slipper ett tag till, men jag ska självklart börja igen, Men det blir nog inte först än om ett år. Vet inteom jag börjar samma skola eller om jag byter. Litar inte så värst mycket på lärarna efter i höstas. Men men nu ska jag nog käka nånting, eller försöka iallafall, är hungrig men brukar aldrig käka på morgonen för det går typ inte, blir illamående.

Kanske uppdaterar senare vi får se.

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback