22 dagar kvar

Hej allihopa. Hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen. Sitter här och spelar lite i "massage-stolen" som tydligen irriterar bebis då den sparkar och sprattlar som bara den, haha. Det är så mysigt när h*n ligger därinne och man känner hur benen glider runt, och så fort man känner efter fötterna så gömmer den sig. Längtar som bara den, börjar bli lite smått irriterad på magen som för det mesta bara är i vägen. Men nu är det inte lång tid kvar innan den försvinner *Mowhaha*. Har inte så mkt mer att skriva just nu. Det har inte hänt något speciellt vad jag kommer på sen sist jag skrev. Förutom att en bekant gått bort dåra. Men det är inget jag tänker skriva om på bloggen. Så nu ska jag återgå till spelet medans jag väntar på att tvättmaskin ska bli klar så jag kan stoppa in lilleysrrans tvätt tills imorn på 20 minuter, sen ska jag väll vänta på att den blir klar och slänga in i torktumlaren och efter det väntar sängen :)

Vi hörs!

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback