24 Februari

Hej allihopa! Sitter här och har precis käkat lunch, blev några smörgåsar och ett glas saft. Tyra ligger och sover hos sin moster Madelene. Hon var så mysig imorse. Hon låg i sin säng hela natten och sov, sen vid halv 6 imorse så vaknade hon och ville ha mat, när hon ätit klart så gick jag och hämtade hennes kudde för jag kunde inte låta bli. Vill ju ha min lilla älskling hos mig hela tiden. Sen somnade vi om och blev väckta vid 8. Vi skulle ju till sjukhuset idag för att hon skulle lämna blodprovs grejjs (heter typ PKU-prov eller nånting) för att kolla så allt står rätt till. Hon sa inte ett ljud även fast dom sa att man skulle mata för att få henne lugn, men hon ville varken ha mat eller fingret så vi fick köra utan och hon va så duktig!! Jag är så stolt över mig lilla flicka. och vikten såg jättebra ut. Och hon var så snäll och lugn nästan hela tiden. Hon skrek lite när hon va hungrig under sista undersökningen men blev tyst efter ett tag. Finns inte så mycket mer att berätta ännu då dagen i princip bara börjat. Nu ska jag dricka sen ska jag gå och hämta min flicka så vi kan lägga oss framför tv och mysa. Hon kommer väll antagligen sova eller kolla runt lite som vanligt :)

Bye bye

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Anonym

Hej Sötsyrran, ville bara säga att din bebis är sötast<3<3<3

2009-02-24 @ 18:08:24
Postat av: Isabelle

Hej gullungen! Visst är hon fin! Älskar dig lilla my! <3

Postat av: Emma

Grattis igen :) vilken tur du har att hon sover i sin egen säng, så kanske du också får sova lite. Benjamin vill bara sova med mig och Daniel och vägrar att sova i sin egen säng. Det kan vara jätte mysigt, men också jobbigt i längden. lyllo :)

2009-02-26 @ 10:34:20
URL: http://elwh.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tackar! :) mjo rätt skönt då jag rör på mig när jag sover. Men på dagen brukar vi sova en stund i min säng då dom andra här hemma kan kolla till så allt går bra :) Naw, måste få vara med mamma och pappa hela tiden ;)

2009-02-26 @ 18:39:10
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback