Tyra en vecka!

Vill börja inlägget med att gratta min älskade flicka som blir en vecka idag! Tycker seriöst tiden går för fort, hehe.

Idag har jag varit i huddinge och shoppat lite kläder till min lilla älskling och fikat med mamma och några bekanta. Har varit en riktigt trevlig dag. Träffade även på 3 eller 4 gammla kompisar som jag inte träffat på evigheter! Självklart tyckte alla att Tyra var en söt liten tjej! (a) Tack för en trevlig dag mamma och alla andra, det var trevligt med en fika! Bör göras igen :)

Föressten vet jag inte om det var jag som köpte kläderna till Tyra. För enligt hennes mormor var det hon som köpte kläderna från sig och Tyras morfar, Men jag har sagt till dom att jag vill betala själv för att jag tycker inte dom ska behöva betala Tyras grejjer då det är jag som skaffat barn. Fast min mamma och pappa tycker ju det är kul att köpa saker till henne, och visst är det okej, sä länge det inte går till överdrift. Dom har ju 4 egna barn som alla är i tonåren, och då går det ju åt en del pengar. Men det löser sig, får snacka med mamma igen och försöka övertala henne (a). För nu vill pappa ge mig ett presentkort också som han egentligen fick i julklapp utav dom på hans jobb, men av vissa anledningar vill pappa inte ha det presentkortet själv, så han ville att vi skulle åka och shoppa jag pappa Tyra och mamma nån dag. Snacka om att dom kommer skämma bort Tyra. Kommer säkert bli så att hon kommer tjata om att få vara med mormor och morfar när hon blir äldre, det skulle inte förvåna mig! :) Tyra har verkligen världens bästa morföräldrar, och dom är så stolta så! Precis som jag!

Fick även ett par jättesöta bebis jeans och en leopardfärgad "dräkt" utav Inger! Tack så jätte mycket!

Sen vill jag även passa på att tacka min familj för att ni ställer upp, jag ÄLSKAR er! Och alla underbara vänner som även dom ställer upp! Är så otroligt glad att jag har er!

Just nu ligger Tyra här brevid och sover i sin babysitter. Hon är så otroligt fin! Hon ligger och drömmer, för hon gnyr och ler om vart annat. Min prinsessa!

Nu ska jag sitta och titta på min fina tjej en stund sen ska jag nog hoppa in i duschen. Ha det bra!

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: M

Det var jättekul o se dig igen lillis! :)kramis

Postat av: Isabelle

Detsamma! Kramar<3

2009-02-28 @ 22:59:35
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Nicklas ; Än så länge klarar jag mig själv, får för det första hennes barnbidrag eller har inte fått det ännu men får den här månaden, som jag självklart inte använder till ngt annat än min dotter. Sen kommer jag få föräldrapenning som även det kommer gå till min dotter. Och än så länge har jag änvänt mitt eget studiebidrag till hennes grejjer. Har gett det till mamma och pappa som köper sakerna åt mig. Så jag klarar mig själv. Men mina föräldrar köper saker till henne för att dom själva vill. Det var det jag ville säga med den delen i inlägget, annars brukar folk tro att man i princip tigger sånnt av sina föräldrar. Så nu vet du:)

2009-03-03 @ 00:00:05
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback