21 Januari

Hej alla läsare. Här sitter jag och glor på tv i hopp om att bli trött. Funkar inge vidare. Somnade till vid 10 tiden men fågeln väckte mig, och sen var jag lika pigg igen. Och nu lyckas jag inte somna om så då passar jag på att blogga. För någon/några veckor sen tävlade jag om ett par publik-biljetter till "Singing bee" och igår när jag rensade igenom min mail-inkorg hittade jag ett mail där det stod att jag vunnit tävlingen, så nu har jag mailat tillbaka och sagt  vilken dag och tid jag vill komma och sånnt, så kommer få mina biljetter hemskickade en vecka innan inspelningen. Kul kul. Bestämde mig för att ta med mig storesyster dit. Och vi bestämde oss för att den 11 februari passade oss utmärkt. Hoppas vi får bra platser. Jaja,min dag har väll inte varit speciellt händelserik (ovanligt?). Var hos barnmorskan i fredags och så, och på måndag ska jag på ultraljud då barnmorskan tyckte att min mage inte växt som den ska. Men det behöver inte tyda på att nånting är fel. Det kan vara så att magen sjunkit då bebis har fixerat sig i bäckenet inför födseln. Vi får väll se på måndag hur det går. Men jag märker ingen skillnad i magen, bebis rör sig precis som vanligt och jag tycker de tär jätte kul att leta efter fötterna och peta lite försiktigt under dom, då verkar lill*n bli lite smått irriterad och flyttar på sig och gömmer fötterna nånstans därinne. Haha sötunge!

Nu har jag nästan inge batteri kvar på datorn och orkarinte hämta laddaren så nu sätter jag punkt för idag, natt natt!.

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Daniela(:

Jag tycker att det är riktigt starkt att du vill bli mamma i så tidig ålder! :)

Postat av: Lillis

Tackar :)

Inte för att det alla gånger kommer vara lätt och har varit lätt hitills, men det får man ju ta. Hellre det än att dras med att man gjort abort hela livet.. Skulle jag aldrig klara av då jag älskar småbarn! :)

2009-02-10 @ 21:48:51
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback