Skönt!

Tjoho!

Idag har varit en väldigt bra dag. Fått en del gjort, vilket känns bra. Bland annat varit hos barnmorske mottagningen i huddinge för att bli sjukskriven, så jag blev sjukskriven från den 8 januari fram tills 4 mars, då bebis är beräknad att komma. Skönt, nu behöver jag ine oroa mig över studiebidraget längre. Barnmorskan jag fick träffa var väldigt trevlig och snäll, Hon sa att hon skulle hjälpamig om det skulle bli problem med studiebidraget. Så nu är det problemet löst! Sen Fixade jag ochmamma tid för samtal med min mentor om hur jag ska göra med skolan när bebis har kommit, Antagligen blir det så att dom skickar hem uppgifter via datorn som jag gör hemma och skickar tillbaka. Hoppas på det så jag slipper gå om 1:an! Det är väll ungefär vad jag gjort idag, förutomdet vanliga (Sovit, handlat, lagat mat, suttit vid datorn och kollat på tv). På fredag ska jag till min barnmorska igen, var ett tag sen jag va där sist nu. Annars händer det väll inget speciellt den här veckan. Förutom offroad på lördag också! Kul kul.

Nej nu hade jag faktist tänkt gå och lägga mig. Natt natt..

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: emma

Tack, visst är han fin! :)



Grattis själv förresten, verkligen!! strunta i alla som bara snackar massa skit. det kommer gå bra för dig också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback