Kan ge svar men har ej ord... eller?! ;)

Hej allihopa, hinner med ett litet inlägg innan jag kryper ner brevid min sovande dotter!

Tyra är redan 5 månader och som alla mammor säger... Det går så fort när dom e små! Hon skrattar, jollrar, rycker alla i håret, sitter själv, drömmer mardrömmar ibland stackarn (om man ändå fick reda på vad dom små liven drömmer om!), Busar med lillhunden, och en hel del annat! Det är verkligen kul att se när hon lär sig nya saker. Hon har bråttom med att lära och lär sig väldiiigt fort! Hennes morfar har till exempel lärt henne att om hon nyper i näsan så "tutar" vi. Hon sover inte heller lika mycket på dagarna!

Nått annat som är roligt är att vi blir fodervärdar på Balderina om några dagar, och jag får ta hand om Zogina och träna henne's muskler 7 dagar i veckan, ägaren verkar nöjd med jobbet och man börjar märka resultat nu! Har även hjälpt till att fixa stallet, vi har målat boxarna (inte alla) och satt upp väggar i Zoginas box. Ska dit imorn igen och måla klart det sista. Sen har vi hjälpt till att rulla höbalar på stall loftet! Tycker sånnt är roligt att syssla med! Tyra har varit med till stallet nästan varje gång nuoch det märks att det inte bara är jag som trivs där, hon verkar trivas bra hon med. :)

Nånting som är mindre roligt är allt skitsnack, fått höra en hel del från olika håll. Men jag gör som jag alltid gjort och skiter i det. Jag menar varför ska man bry sig? Låt folk snacka om det nu är så roligt, ser ingen mening i det direkt. Mina val,mina misstag och mitt liv behöver ingen lägga sig i. Jag är vuxen nog att ta egna beslut, jag lär mig av mina misstag och mitt liv är mitt liv och jag vill inte att någon annan lever det åt mig! Så det så!

Nu ska jag lägga mig hos min älskling och sova! Natti natt!

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback