Rubrik?

Tjoho! Idag var jag Madde och My i stallet, dom red Balderina medans jag körde Zogina, hon var väldigt pigg i början och ville inte lyssna alls! Men sen visade jag vemsom bestämmde och sen var det inge mer med det! Hon är så duktig! Sen någon/några timmar efter att vi kommit hem och jaag och Tyra hade busat och sovit en stund var det bara att gå up, klä på Tyra och åka tillbaka till stallet igen för att hjälpa pappa och Olle med hästarna för dom skulle ut och köra dom. När dom sedan kommer tillbaka igen så fick jag och Madde åka med Olle ett par varv var med rockarden, och jag som redan tyckte Zogina hade snabb trav efter att ha bytt från att köra balderina till att köra Zogina, det gick mycket fortare när honväl satte igång, det sprutade sand åt alla håll och kanter! Och Balderina breddade på bakbenen och drog efter med pappa i vagnen! När dom kört färdigt satt vi och pratade ett tagoch då sa Olle att dom tänkte köra dom på Torsdagarna framöver. Och sen sa han även att han ville ha med mig 1 gång i veckan till solvalla i vinter för att hjälpahonom med Zogina! Ska bli skitskojjs! Längtar redan.

Imorn hade jag Madde och My tänk att spänna för Zogina på rockarden och Balderina på sulkyn och köra ut med dom en sväng. Ska bli skitkul det med. Tyra har också hunnit prov åka något varv bakom Balderina. Hon tyckte det var roligt verkade det som.

Men nu ska jag stänga av datorn och gosa med min sovande lilla bebis här och glo på TV. Natt natt!

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Anna

kan du inte visa mera bilder i bloggen :)

Postat av: Isabelle och Tyra

jo det kan jag visst:) ska försöka få in lite fler bilder i nästa inlägg:)

2009-08-07 @ 10:55:48
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback