Busfrö!

Hej allihopa, ett tag sen jag uppdaterade nu igen, lyckas alltid bli så. Men jag har så mycket annat att pyssla med om dagarna/kvällarna. Och vill ju som sagt spendera så mycket tid med min dotter Tyra som möjligt. Men iallafall så ska Tyra och jag åka till BVC imorgon första gången på riktigt länge, hon ska få sin 3-månaders vaccination men innan hon får den ska vi till familjerätten och göra DNA test båda två då hennes far ville ha DNA så att han är säker på att det är han som är Tyras pappa vilket jag redan är 100% säker på. Sen när vi gjort det ska jag Tyra's mormor och moster och självklart Tyra gå och handla lite. Blir antagligen frukost eller något och lite smått och gott till Tyra. Och om 14 dagar får min lillesyster hem sin hundvap vilket jag inte ens nämt i bloggen ännu tror jag? Det är iallafall en liten hund den här gången (vi har ju en rottweiler sen tidigare på 4 år). Hunden är av raserna Naked chrest och Yorkshireterrier :) Tycker det är jätte bra att Tyra får växa upp med djur i sin omgivning så hon lär sig hur man behandlar djur. 

Min lilla tjej har iallafall blivit jätte duktig på att lyfta nacken och känna igen röster, hon följer även saker med blicken ordentligt nu. Och så fort hon blir glad sprattlar hon som en fisk på land. Föressten på tal om fiskar, visade henne akvariumet för första gången idag och det tyckte hon va jätteroligt, hon skrattar sprattlar och allt, det är precis som att hon tror hon är under vattnet själv xD Jätte gulligt verkligen!

Men nu måste jag nog ta med mig Tyra och sova, för båda två är trötta nu och vi ska upp tidigt imorgon. Natti Natt

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Moster My

dessutom dreglar hon som en galning!:D

Postat av: Isabelle och Tyra

haha jo :)

2009-07-29 @ 01:42:40
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback