Hallå där!

Idag har jag och min storesyster Madelene varit och hälsat på i Beas skola. Hade riktigt trevligt där och alla tyckte Tyra var jätte söt! Som vanligt ;) Sen åkte jag, Madde, Bea, Tessan och Tyra in till stan och fikade, hade jätte trevligt med tjejerna :) Sen gick vi runt lite och sen på vägen hem mötte vi Linus, Adde, Kristoffer och Kristoffer och stod och pratade med dom ett tag. Sen när vi väl kom hem så åt först Tyra sen jag. Det är väll i stort sett vad vi gjort idag. Fick även en jättefin ny läpppiercing utav Bea! Lägger ut bild nån dag :) Men nu ska jag och Tyra mysa en stund framför tv:n och sen ska vi sova. Fast först ska jag stoppa in mammas tvätt i torktumlarn som jag lovat.

Natti natt.

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback