Ont i huvudet.

Tjenare allihopa. Sitter här med Tyra brevid i babysittern och väntar på min kusin och hennes barn. Tror att dom är här om en timme ungefär. Och jag hoppas min huvudvärk har gått över tills dom kommer. Det var fan längesen jag hade ont i huvudet... Finns inte så mycket att berätta om dagen ännu så fårväll uppdatera senare om jag orkar... Nu ska jag och Tyra lägga oss och busa i sängen i väntan på kusinen :)

Ha det!

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Jasmin

Är du 16 år och gravid? :O Wow, är inte det jobbigt? Med skolan och så?

2009-03-13 @ 21:32:34
Postat av: Isabelle

Ja jag är 16 år fast nu är jag inte gravid längre utan har världens finaste dotter, har bara glömmt ändrat den där lilla "fakta texten" :)

Nej det var inte alls jobbigt med skolan. Fick väldigt mycket hjälp utav mina föräldrar att ringa lärare och så så det var skönt. Och även nu hjälper dom mig men det är utav vilja. Sen har jag ju även 4 syskon som mer än gärna busar med Tyra när jag måste äta eller vill duscha och så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback