Sova.

Nu ska snart jag och Tyra gå och lägga oss, eller Tyra sover redan fast i sin babysitter så ska snart lägga henne i sin säng och sen ska jag sova. Fast först ska jag uppdatera lite om vad som hänt den senaste tiden även fast det inte är så värst mycket. Idag har jag och Tyra myst och busat hela dagen, hon har börjat vara lite piggare nu och ligger vaken lite längre på dagen, annars brukar jag tycka att hon sover hela tiden. Men det gör dom ju i början. Men men, För ca 3-4 timmar sen badade jag och lilltjejen, tycker detär såmysigt och roligt. Hon gör alltid så roliga och söta miner i badet attman inte kan hålla sig för skratt och sen helt plötsligt somnar hon. Hon är så söt min lilla flicka!

Jag och mamma har också börjat planera dopet lite smått, och vad jag har kunnat räkna ut än så länge så kommer det komma runt 50 pers.Om inte mer.. Sen har vi bestämmt låtar och gudmödrar och gudfar. Funderar på en till gudfar. För jag har tänkt mig att ha 2 vuxna som jag inte är släkt med om det händer mig något så dom kan ta hand om Tyra, och då har jag valt 2 stycken (1 kille och 1 tjej)  jag vet är lämpliga och som skulle klara av det och sköta om henne bra. Sen har jag även tänkt ha 2 i min ålder ifall att det skulle hända mig något när Tyra är i min ålder då dom som är vuxna nu är rätt gammla. Tycker det är rätt smart för då finns det alltid någon som orkar ta hand om henne. Och det ärju alltid bra med för många än för få eller hur?

Men nu orkar jag faktist inte skriva mer och har inte så värst mycket mer jag orkar berätta just nu. Kanske en annan dag.

Nu ska Tyra få lägga sig i sin sängoch sen ska vi sova. Godnatt!

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Anonym

Den betydelsen av gudmor/gudfar är död. Nuförtiden betyder benämningen snarare att ge barnet 2 släktingar som egentligen inte är det.

2009-03-31 @ 10:30:59
Postat av: Isabelle

Jasså, Det visste jag faktist inte. Fårkolla upp det där sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback