Tjollahopp

Tjenare! Just nu ligger lilla Tyra och sover i sin säng medans jag springer runt och fixar och trixar. Vi skanämligen åka till BVC. Ska vara där 2, och har en hel del att fixa innan dess. Packa skötväskan, förbereda vagnen, fixa mat till mig och syrran, ringa och väcka syrran, byta på Tyra, mata Tyra, klä på henne, och sen är et nog dags att åka. Måste till gammla skolan först för att hämta min telefon som jag lånade ut till lillesyrran. Och då är det bäst att åka i tid då alla mina gammla lärare säkert kommer vilja prata och kolla på lilltjejen. Fast egentligen vill jag inte åka till skolan nu dåalla precis haft sportlov och säkert har en hel del av eleverna varit sjuka. Vill inte att lilla Tyra ska bli sjuk. Men jag måååste ha min telefon då vi ska möta mamma efter BVC. Får se hur vi löser det där. Kanske syrran kan springa in och hämta den åt mig eller passa Tyra under tiden. På nått sätt fixar det sig alltid! Men nu bör jag nog fortsätta så att vi hinner! Ha det bra så länge!

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback