Fan

Jag tror jag kommit in i en såndär period som jag brukade ha på sommaloven innan jag fick Tyra, då jag satt uppe sent varje natt och inte kunde sova. Egentligen är jag hur trött som helst, har ju fullt upp hela dagarna med lilltjejen, städning och hästarna. Ändå kan jag inte sova... Jag hatar sånna här perioder!


I brist på ngt att skriva får ni en "lista".






Favoritcafé: Hmm, Inget speciellt vad jag kommer på nu.
Favorittidning: Brukar inte läsa.
Bästa saken som händer i vinter: Få dra min lilla älskling i pulka!
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingenting..
Längd: Ungefär 162 cm.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart eller vitt tror jag.
I höst kommer jag att gå klädd i: Myskläder.
Men absolut inte i: Overall!
Mig själv med tre ord: Gottegris, djurvän, mamma.
Jag tränar: En häst xD
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött men glad.
Är det nåt du absolut inte äter: Lever. USCH!
Kläder just nu: Fullt påklädd.
Vad sa du senast: Godnatt.
Fisk eller badkruka: Badkruka till en början, men brukar ge med mig, men badar bara i pool och badkar!
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Först och främst ser jag till att min dotter har allt hon behöver, sen slösar jag ngo en hel del.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte.
Vad ska barnet/barnen heta? Första heter Tyra Sen får vi se.
Bio eller promenad: Promenad e mysigt!
Är du kittlig: Yes!
Rädd för insekter? JA!
Största svaghet?: För snäll/omtänksam och har svårt att säga nej.
Det här är jag bra på: Att rida.
Bästa bok? I taket lyser stjärnorna vad jag kommer på för tillfället.
Chips, morötter eller godis? Godis (a)
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercing, ska tatuera mig på 18 års dagen tror jag.
Stökigt eller välstädat? Helst välstädat men inte alltid det är det.
Gillar du att sjunga? Älskar det.
Anser du att du är stark? Beror på om man tänker fysiskt eller psykiskt.
Använder du knark? Skulle aldrig falla mig in! Inte ens att testa!
Kaffe, te eller inget? Båda men helst kaffe, det är godast!
Har du en besatthet? Tyra, skulle aldrig klara mig utan henne! Och cola men det är inte samma sak! (a)
Civilstånd: Singel och jag trivs med det. Men skulle inte tacka nej till snyggingen från i sommras (country-festivalen)


Ska snart sova. Natt natt

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

Postat av: emma

thanks snygging! hur är det med huvudet idag? hoppas bättre (:

2009-10-15 @ 12:39:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: e

så bra (: jotack allt är helt okej, hur är det med dig sötnos?

2009-10-15 @ 15:27:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Ronja

VEt nt riktigt hur man svara här..

På bloggen då asså..

Men adda min msn (:

[email protected]



så kan vi höras av lite där (:

kram

2009-10-27 @ 13:37:32
URL: http://idontcaaareaboutyouanymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback