Mysigt!

Hej på er, även idag var en bra dag, spenderade 5 timmar i stallet! 5 TIMMAR! Blev väldigt chockad när syster min berättade det. Fast det var rätt skönt att få vara barnfri en stund, Tyra var hemma med mormor! Hon verkar så stolt över sin tand, eller det är nog för att det kliar men iallafall hon biter en i fingrarna hela tiden och ler, SÅÅÅ gulligt! Imorn ska jag Tyra och Tyras mostrar Madelene och My följa med Lina och Linas syster Emma och kolla på när Emma tävlar Ella i dressyr! Fast innan det ska vi knoppa manarna på ett antal hästar!

Idag när vi var i stallet flätade vi Näbblisa, Zogina, Balderina OCH Ella! haha gissa om olle gillade att vi fätade hans hästar? Nae skulle inte tro det va! Haha lovar att han tagit ut flätorna på Zogina tills vi är där imorgon! Skulle va lite synd då jag tror att hon blivit gullig med lockig man och svans. Vi tvättade även Ellas svans (eller inte vi utan Madde och Emma). Och Lina och Emma klippte ellas svans, det blev fint men lite... Ojämnt! Mowhaha! Nej men det blev skitbra! Sen planerade vi även inför höstfesten vi ska ha i stallet, undoms sektionen står för trailbanan. Det kom även en ny häst idag, gud så spända vi var när bil och trailer kör in på infarten, jag och Lina hoppa och tjöt! Efter att vi varit i stallet gick jag och tyras mostar och köpte godis och snacks. Mötte Malin och Matilda på vägen dit, kul för att det var ett tag sen vi bestämmde att vi skulle ses nåndag, dom har ju bara träffat Tyra två gånger och dom två gångerna sov Tyra.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta förutom att Tyra blir överlycklig när jag kommer hem och ska ge mig en jättegosig kram, just nu ligger lilla älsklingen och sover i sin säng, hon e så duktig.

Slänger in en fin låt så hörs vi kanske imorn eller om 3 veckor xD Vi lär väll se! Ha det bra så länge!





Gud jag önskar
Att det vore för alltid
Det jag har med dig
Men jag lovar dig
När allting är slut

Den sista du ser - är mig
Och den sista du hör - är mig


Ser du isen
Börjar smälta vid stranden
Snart är viken fri
En gång satt vi där
När solen var röd
- de sista som brann var vi
Det sista som fanns var vi

Du är mitt liv
- om vi bara har timmar kvar
Lev med mig då
Det är aldrig försent
Fast en måste gå
Det finns något mer
I det nya som väntar dig
Och det sista du ser - är mig

Spring ut nu
På dina blommande ängar
Mörkret samlar sig
Och när natten
Släcker ljuset ikväll
Den sista du ser - är mig
Och den sista du hör - är mig

Tiden samlar oss
Som regn i ett hav
- den glömmer inte dig
Blir du rädd
För denna glittrande grav
- den sista du ser är mig
Det sista du hör är mig

Du är mitt liv
- om vi bara har timmar kvar
Lev med mig då
Det är aldrig försent
Fast en måste gå
Det finns något mer
I det nya som väntar dig
Och det sista du ser - är mig

Du är mitt liv
- om vi bara har timmar kvar
Lev med mig då
Det är aldrig försent
Fast en måste gå
Det finns något mer
I det nya som väntar dig
Och det sista du ser - är mig

Du är mitt liv
- om vi bara har timmar kvar
Lev med mig då
Det är aldrig försent
Fast en måste gå
Det finns något mer
I det nya som väntar dig
Och det sista du ser - är mig

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback