Tjululu

Idag har varit en bra dag. Hann både rida ut med Lina,Emma,Madde och My vilket inte var beräknat från början, när vi kom tillbaka släppte jag in Zogina för att äta, sen körde jag och Olle henne och allt är som det ska igen, så ska få ett tränings program av Olle sen blir det Solvalla när hon väl är i form. Sen har även min lilla trollunge börjat på å krypa nu, det går inte fort och hon kryper bara några steg men hon är på väg! Min älskade lilla tjej!

Tänkte mest skriva det här inlägget för att kunna gå tillbaka och se när hon kröp första gången och så. Alltid kul att ha nerskrivet.

Nu ska jag sova. Natt Natt.

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Emma

Hej! :)

Jo det är jättebra, 4 små tänder i munnen och full fart springandes med gåvagnen, haha!

Hur är det med er?



Jag vet, tack, men det är så himla jobbigt att skriva. Jag glömmer bort, vardagen är ändå så mycket mer än en blogg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback