Trööött

Hej alla glada! Sitter för tillfället och skrattar åt min otroligt söta dotter som ligger i sin säng och pruttar och skrattar i sömnen! Hon e ju för gullig! Hon var med mig, moster My och hennes morfar i stallet idag. Moster My fick agera barnvakt medans jag red och morfar körde. Jag red bara Zogina en halvtimme då hon har förslitningar i ett fram och två bakben. Men det gick bra. Var även en hel del "nya" (för mig) människor där.. Kanske inte fullt så imponerad utav alla men iallafall dom flesta var trevliga.

Sov dåligt igår natt, vilket resulterar i att jag är uppe sent även idag. Kommer bli svårt att ställa om dygnet igen. JOBBIGT!

Har för övrigt köpt ny dator också, första gången på länge jag unnar mig själv något (förutom godis och liknande).. Är väldigt nöjd. Köpte en stationär och trådlöst internet då jag tycker att bärbara är piss. Batterierna blir dåliga till slut och datorn blir som en stationär iallafall.. om man inte köper nytt batteri, men det blir bara dyrt i längden och har inte lust att slänga bort pengar i onödan.. Dessutom brukar det oftast vara bättre minne på stationära datorer, och iochmed att jag tar så mycket bilder på min lilla tjej kan det behövas!

Blev ett rätt tråkigt inlägg idag men jag är sjukt trött och längtar efter sängen. Kände bara när jag läste alla andras bloggar att jag fick lust för att det var ett tag sen sist nu. Ska försöka bli bättre nu när jag har nya datorn!

Nu är det sängen nästa! Godnatt!

Två otroligt söta bilder på min lilla tjej och världens gulligaste lilla vovve!


Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Erika - 18 år - Miliam och Miltons mamma <3

Söta bilder :)

Postat av: Sara

Hej lillis! :) Hur mår du? Gud va gullig lilla Tyra är! Jag saknar dig så mkt men jag ville bara höra hur allt går för dig :) puss!

2010-01-02 @ 20:38:18
URL: http://absolutzaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback