Nu till dagens inlägg

Skulle egentligen städat nu, men satte mig vid msn och favoritbloggarna istället. Tyra springer runt här och blir överlycklig när jag ropar titut till henne. Ja hon går ju inte själv om det var det någon trodde, hon sitter i gåstolen :) Tänk att hon redan är 7 månader! Tiden rusar iväg, känns som om jag inte alltid hinner med allt som händer. Tyra har redan börjat säga "mama", inte för att jag tror att det är medvetet men man vet ju aldrig. Svarar henne varje gång för att hon ska förstå vad det betyder och vem det är hon ropar på. Och igår när vi var i stallet stog jag brevid Zogina med lillan och klappade Zogina, sen sa jag "vill du klappa hästen får du klappa snällt" hon brukar vanligtvis dra alla djur i pälsen/håret om hon kommer åt men igår gjorde hon inte det. Det var säkert för hon såg hur jag gjorde men iallafall (a).

Nej nu ska jag och mitt lilla busfrö gå och städaoch dunka musiik :)


Ha det!

Kommentarer, kommentera du också! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback