2009

Haha lite efter men det spelar ingen roll, bättre sent än aldrig, och förlåt mig för att jag är tråkig och lägger ut en lista som hundra andra bloggare också använt sig av, men det kan vara kul för mig att kolla tillbaka också och läsa lite minnen från 09^^


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Skaffa häst, blev mamma, testade monte (tävlade ej). 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Kommer inte ens ihåg vad det var för löfte vet inte ens om jag hade något...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
- Inte vad jag kommer ihåg så antagligen inte.

5. Vilka länder besökte du?
- Inga.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
- Kärlek/pojkvän,

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- 21 Februari då jag fick min underbara dotter!!

8. Vad var din största framgång 2009?
- Blev mognare när jag fick min dotter.

9. Största misstaget?
- Det tänker jag inte skriva här, för privat.. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Enda jag kommer på var när jag fick sjukt ont i höften kan ha varit pga av ridningen.

11. Bästa köpet?
- Min suzuki, Datorn kommer faktist inte på ngt mer just nu.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Haha gissa 3 gånger? Tyra såklart! <3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Hästarna, LINA OFC! Och alla trevliga uteritter med bästa vän plus alla andra.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Watcha say, Bom bom pow och några till

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag vet faktist inte, gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Oj det finns ett par saker men det vill jag inte nämna i bloggen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- En heeel del som jag inte heller tänker skriva om här.

18. Hur tillbringade du julen?
- Med familjen :)

19. Blev du kär i år?
- Haha lite. Fast det räknas inte.. Och nej det är/va inte i en kändis!

20. Hur många one night stands?
- Haha det ni..

21. Favoritprogram på TV?
- Tittar nästan aldrig på tv.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
-
Ja.

23. Bästa boken du läste i år?
- Som jag vill vara, typ enda boken jag läste/läste färdigt.

24. Största musikaliska upptäckten?
- Vet inte faktiskt.

25. Något du önskade dig och fick?
- En dotter! Stöd från familjen. Och en riktigt bra kompis som verkligen ställer upp.

26. Något du önskade dig men inte fick?
- Hemlis ;).

27. Årets bästa film?
- Twilight (jag vet att den släpptes 08 men jag såg den först i år) Och New moon.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Var i stallet och hemma med min älskade familj.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Det finns alltid något.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Tråkig men mysig/skön. Haha men allt tid går till min älskade Tyra, orkar inte bry mig om hur jag klär mig längre.

31. Vad fick dig att må bra?
- Stallet, Lina och familjen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Robert Pattinson. Helt klart!

33. Vem saknade du?
- Mormor och släkten som vanligt. Lina. Och en person till...

34. De bästa nya människorna du träffade?
- The one and only. Gissa? LINA! Haha och annat stallfolk dåra, plus några fler.

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: Lina the best friend

naaw, va kul o se jag faktistk va till någon nytta det här året oxå (: Älksar dig <3

2010-01-06 @ 22:37:38
Postat av: Isabelle, ung mamma till lilla Tyra

Thihi klart du var/är. Du är verkligen världens finaste vän! Älskar dig!

Postat av: L * med bebis i magen

Jasså hehe vad skönt att du slapp gå över tiden i allafall! hoppas jag slipper det med!=)



SV: tack så mkt, vad kul att du gillar bloggen=)

2010-01-07 @ 18:19:08
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: L * med bebis i magen

sv: Jag hoppas också det, måste vara jobbigt o vänta så länge!

2010-01-08 @ 22:16:52
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback