Another day goes by..

Hej på er! Hoppas alla mår bra, här är det helt okej bortsett från kylan. Fast jag ska nog inte klaga, pratar med en kompis från norrland och där är det 30- .. Här är det ju "bara" 13.  Men men, Idag ska jag åka och köpa skor. Fryser ju som satan om förtterna när jag varit ute kanske en halvtimme, ändå har jag skor som ska föreställe varma, 2 par tunna strumpor i par tjockare och ibland även sockor! Haha och ändå fryser jag så mycket att jag knappt kan röra på fötterna! Det är SJUKT! Så ska försöka leta upp ett par riktigt riktigt varma skor, som jag kan ha i stallet. Sen när jag fått mina pengar ska jag köpa "vardagsskor" och lite mer kläder. Beroende på hur mkt som blir över. Ska ju köpa födelsedagspresenter till Tyra först och främst. Och så bortskämd som hon är så blir det nog inte mycket över xD Haha kan inte låta bli... Hon var den som fick mest julklappar utav alla, typ hälften av alla klappar under granen var till Tyra!

Snart blir Tyra ett år, bara 1 månad och 12 dagar. Jag förstår inte seriöst. Hur fan kan det ha gått så fort? Jag trodde inte i början att jag skulle sitta här och skriva såhär, att tiden gått fort. Jag se till att min lilla älskling får finaste ett års kalaset någonsin! Hehe :)

Ska möjligtvis hitta på ngt med Lina ikväll, eller så ska jag gå ut med Madde Carro och våra vovvar!

Nu har jag faktist inte så mycket mer att säga/skriva. Ska gå upp och lägga mig brevid min underbara dotter som ligger och sover med sin mormor!<3

Kommentarer, kommentera du också! :)
Postat av: linda

Tack så mycket :) Förstår också honom, det är för kallt att komma ut nu :P Om inget annat är jag stört förkyld så kanske lika bra det tar lite tid så man kan få vila upp sig :) Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback